Tema: Re: atradau interneta
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-02-16 14:29:03
šiuo klausimu tą valstybę į šitlistą norėtųsi įdėt

Ateini pėsčiom (neįvažiavau per langą) į žinomo tinklo hotelį ir sakai "Bon Jour" (jau vien tai, kad su tavim pasisveikina tavo kalba, turėtų būti užskaityti kažkokie respekto taškai).
Toliau vyxta taip :

- "ai med rezerveišion jesterdei end peid for it"
- sorry, I don't speak Franch
-- Jū dont speak french?876ĖĮ5^%&%^&%^%$%^$^&%

Teko panaudoti planą B. Ryte šitas januolis lyg niekur nieko nešiojo pyragėlius po valgomąjį ir stengėsi nežiūrėti į mano pusę.

Veiksmas Cannes, mašina nauja, paprasta, bet su Belgijos diplomatiniais numeriais. Metai 2005.

'(oo)'