Tema: Re: atradau interneta
Autorius: Bangis
Data: 2009-02-15 21:45:06
a jo? Vat idomu kaip sektusi snekant vien angliskai tokioje
multinacionalineje ir tautimems mazumoms atviroje valstybeje kaip Prancuzija
:) Pamenu dar tais senais laikais (kokia 15m atgal), kai tula lietuvi Europa
tik su vizom priimdavo, teko piltis kuro prie Paryziaus ant to isorinio
ziedo. Tai degalinej juodis kaip shikna susiraukes kazka bande aiskint man
prancuziskai, kad jokios kitos valiutos jis neims, nei guldenu nei svaru nei
doleriu ir jokia kita kalba nesneka tik "Parlez-vous fran?ais". Tai kai
guztelejes peciais nuejau link duru (uzsipyles pilna baka ~50ltr :)), matyt
jam trenke zaibas ar koks b...is. Kaip mat pradejo sneketi angliskai
praktiskai be akcento, issitrauke valiutu keitimo lentele (tais laikais
praktiskai visur jas turedavo ant pagr. autostrados
Olandija-Belgija-Paryzius.. ir paeme mano nesvarius guldenus oficialiu
guldeno-franko kursu:). Ir cia Pracuzijoje, laisvamanybes ir kitokiu veju
lopsyje :) O jus cia apie kazkokia barbaru gimtine Lietuva snekat ir kazko
norit.
--
Bangis