Tema: Re: atradau interneta
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-13 21:58:58
Nu kiekvienas mato pagal save. Kazkiek gal gelbsti, kad mergikei Ryga
neverta daugiau dveiju valandu, o iš Amsterdamo atsimine tik džointus.

P.S. Nepatingėjau ir sudėjau į Exceli. Jei skaityti kiekviena exTSRS
valstybę kaip atskirą, esu buvęs 38 sostinėse. Bet niekad nekilo minties,
kaip šitai vargšelei, kad buvau kažkokioje "ruly shit capital".