Tema: Re: REQ: Smulki siunta LT->USA
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-04-29 09:39:47
Dėl ko aš niekad neprasidedu su biednais klientais, nors sritis kita,
bet esmė ta pati. Gali nors skraidantį laivą pateikti, bet vis tiek
žmogus užgrauš negyvai, oj kiek daug mokėti, ką man dabar daryti, o man
dar reikia kad už tuos 5 dolerius dar kokią savaitę pasėdėtų prie mano
problemų, ech kaip brangu kaip čia pigiau bla bla bla. O pasiūlysi
pigiau bet prasčiau, tai vėl bus negerai, nes per prasta, laivas
neskraido ir t.t. Ir bet kokiu atveju liks nepatenkintas, jog daug
pinigų išleido.