Tema: Re: REQ: Smulki siunta LT->USA
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-04-21 11:16:29
Yvl wrote:

> taip iseina, LP pardavineja neveikiancia paslauga? :)

O kas jums neveikia, nieks nenori siųsti jūsų daiktų už 1 Lt į pasaulio
kraštą per 3 dienas, visi nori daugiau pinigų? Reiškiu gilią užuojautą,
pasaulis žiaurus ir neteisingas :(((

Man asmeniškai viskas veikia, neatsimenu nei vieno atvejo iš xxx ar
xxxx, kad iš -į Vilniaus siunčiant kas nors dingtų. Yra ten Širvintų
kaime viena paštininkė, per kurią praeinant laiškai dingsta, bet man tai
neesmė.