Tema: Re: REQ: Smulki siunta LT->USA
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-04-18 10:00:41
Yvl wrote:
> da man poxui kas kur uzlaiko. faktas kad *pashtas* velavo pristatyt 2 savaites.
> o kad sistema supuvus - seniai zinoma tiesa.

Tai jei žūt būt reikia kuo greičiau ir kaina nesvarbu, tai ir siųskit
UPS ar FedEx ar kuo tik nori, jei niekad nieko neesat siuntinėję dažniau
nei kas pusę metų ir neesat matę neidealių sistemų, tai pamatysit su
laiku. Tik nesuprantu, ko verkšlenti dėl kainų, nori greičiau ir
brangiau, tai ir moki brangiau, kame problemos, chaliavai nieks juk nedirba?

> beje, siuntos trackinga irashineja muitine ar pashtas? a?

@@ kaip čia pasakius, sunku gyventi su prisiųta galva. Joks paštas,
valdiškas ar privatus, jokioj valstybėj neįtakoja muitinės darbo. Neima
muitinė siuntų, ir niekam neidomu kiek tu UPS'ui mokėjai už Worldwide
Express, dzin, čia tavo problemos, UPS'as už muitininką negali padaryti
visiškai nieko.

> p.s. o tamsta ne LPashte dirbi kartais? :)

Taip, tikrai dirbu galvos daktaru, padedu reklamos aukoms, kaip jūs
atspėjot? ;-)