Tema: Re: Q:Tailandas
Autorius: Paulius S.
Data: 2010-04-14 22:30:15
sveikas ilsejausi tailande savarankiskai  prejusiu metu birzelio liepos
menesi dali laiko praleidau koh pahan saloje kuri yra salia koh-samui salos.
pirkau bilietus is finnair per akcija kainavo nuo vilnaius iki bankoko 1800,
siaip rekomenduoju nebuti bankoke ilgiau nei viena diena, nes ten yra
visiskas gaidys, oro uztertumas virija visas imanomas ir tavo
isivaizduojamas normas o shopingas niekuom nesiskiaria nuo akropolio ar
gariunu. siaip kadagi rugpjutis ne piko metas tai vidutinsiaki namaeliu ant
juros kranto gausi(jei deresiesi) uz 20-80 litu nakciai. pusryciai uz
papildoma kaina arba jei susideresi, bet siaip kadangi tos salos labai
grazios tai siulau neapsistoti vienoje o keliauti per visas, trecioji sala
koh-tau yra vadinama diving'o rojumi man aplami tai pasoirode- rojus
zemeje.(gaila prabuvau ten tik 2 naktis)