Tema: Re: Q:Tailandas
Autorius: padugne
Data: 2010-04-14 21:32:42
On Wed, 14 Apr 2010 10:16:09 +0300, Killah wrote:

> o kaip ten su lietum? nes butent samui salos puseje, tinka vasara
> atostogaut, del mazo kiekio lietaus. Nors ir apie Kuba kalbejo ,kad
> vasara lietaus sezonas, bet lietus buvo tik naktim,ir keleta kartu tik.

Su lietum siais laikais niekas nezino. Pvz pernai buvau teoriskai kaip
tik pasibaigiant lietaus sezonui, nors vietiniai aiskino kad kelis men
apskritai nelijo, problemos is kur paimt vandens. O pasirode, kad lietaus
sezonas kaip tik tom dienom prasidejo.

O seip salose pernelyg nesukciau sau smegenu, jei ir lyja tai daugiausia
ne pakranteje.

--
kthxbai.