Tema: Re: Q:Tailandas
Autorius: Karolis K.
Data: 2010-04-14 20:15:13
aš keliavau šią žiemą po Tailandą bei Vietnamą, tai galiu pasakyt, kad Koh Samui paliko mažiausią įspūdį. Mes, tiesa, keliavom on shoe-string, viešbučiai dažniausiai nekainavo net 300 THB už naktį ir valgėm maistą iš gatvėse esančių vagonėlių ar kokių pigių kavinių, bet kiek teko kur pabuvoti, su kokiais žmonėm bendrauti - kontingentas buvo prasčiausias Samui. Pakankamai daug rusų ir girtų britų, sex turizmas brukamas per visus kraštus, viskas suturistinta kiek tik įmanoma. Ten keliaut nebent tūsintis (taip pat ir Phangan). Iš pajūrių buvom dar Phi Phi bei Krabi (būtent Railey beach - pasaka jei nori atgaivos, o ne tūsų - mes ten sutikom kalėdas).

Skridau iš Londono už 2040Lt su Qatar Airways (London - Doha - Bangkok ir atgal) - bilietą pirkau iš AMEX Travel Lietuvoj - jie sugebėjo pasiūlyti žymiai mažesnę kainą, nei tuo metu siūlė bet kuris mano žiūrėtas skrydžių paieškos puslapis (Expedia, skyscanner, lastminute, STA Travel, pagrindinių oro bendrovių psl ir pan).

Pačiam Tailande ilgesnius atstumus mes skraidėm, jei sugalvosi tarkim iš Phuketo į Samui nusigauti autobusu - prarasi visą dieną, nors atrodo tik keli šimtai km.  Šiaip iš Bangkok'o yra pigūs skrydžiai su AirAsia į Phuket (man rodos net ir į Samui kažkuri oro bendrovė skraido). AirAsia aptarnavimas nenusileido aukštos klasės oro linijoms - viskas vyko be priekaištų - skridau su jais 3 kartus.

Kad ir kaip ten bebūtų, bet kuri Tailando dalis bus geriau nei bet kuris kitas pajūrys Europoj rugpjūčio mėnesį.