Tema: Re: Italija ir jos keliai
Autorius: donald
Data: 2010-04-08 21:46:17
butent, kad is Genujos link Milano yra normali magistrale, kaip iprasta. Su
tiltais ir tuneliais. Bet i priesinga puse ( Milanas - Genuja ), likus iki
Genujos gal 40 km prasideda idomi magistrale. Ten padangos fiatuko padangos
zviegtu jau ir maziau negu 100 :) O mokestis uz magistrale toks pats,
nesvarbu i kuri gala vaziuosi...