Tema: Re: Italija ir jos keliai
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-04-08 15:28:08
Kiek teko Italijoj vazineti (nedaug ir senai) - mokamuose greitkeliuose
greicio apribojimu nepastebejau. Visi vazineja kaip Shumacheris. Dazniau
signalina nei stabdo.
Lenkiant pirma eile tenka laikyti ijungus kairi posuki tuo informuojant
susidariusia eile uz tavo nugaros, kad tu ne shuda stumdai, bet lenki ir
tuoj pat dingsi.
Nieks nesignalino, nemirksejo. Nors iele greit susidarydavo - nu netrauke
mano bulka daugiau nei 140 km/h, netrauke... Tai galima suprasti kokiais
greiciais jie ten vazineja.

Nemokamai keliai - yra net ir su skiriamaja juosta, dvieju juostu i viena
puse. Bet atitvarai pakankamai arti vaziuojamosios dalies. Ispudi palieka
daznos stabdymo zymes ant asfalto ir juodi bamperiu dryziai ant betoniniu
atitvaru. Greitis kiek mazesnis negu mokamuose, bet trafikas DAUG didesnis.
Avariju nemaciau, bet matosi kad jos ten daznesnes negu mokamuose.

Piza patiko. Bet broliui stovejimo aikhstelej ishmale langa ir kai ka
parinko ish mashinos.
Del maikiu ir turistu kiekio - tai ju visur daug. Tam ir turistiniai
objektai. Galetu - kioskeli atidarytu Siksto koplycioj. Juk ten labai
pelninga vieta - kiek zmoniu pereina ;-)

Patiko vokieciu vairuotojai, kurie Italijoj vazineja kaip tautietis
Schumacheris. Bet pakanka pervaziuoti Italijos-Shveicarijos siena ir greitis
krenta ishkarto iki leistinu 70/90 km/h. Taciau tik ivaziavus i Cekija vel -
tapke dugnas. Taigi samoningumas pasiekiamas baudos uz pazeidima
neishvengiamumu.

Sauliusv