Tema: Re: Italija ir jos keliai
Autorius: donald
Data: 2010-04-08 16:18:54
Mano ispudziai pravaziavus Bergamo - Milan - Genuja ir atgal. Buvau pries
menesi. Nebuvo daug lakstanciu tikrai. Leistinas greitis magistralese berods
130. Tai laikant greiti ~150 lenkianciu nedaug, daugiau lenkiamuju.
Labai idomus magistrales gabalas pries Genuja. Tiesiog buves paprastas kalnu
kelias tik su dviem juostom i viena puse. Italai, matyt kad butu pigiau,
pastate tik viena puse magistrales - Genuja-Milanas, o i priesinga puse
panaudojo sena kelia. Va tame kelyje tai nepaleksi :)

Bergamo - Milan vaziuojant akropoliu nemaciau, bet yra keli ivaziavimo i
Milana variantai, gal vaziuojant kitu keliu ir yra. Siais laikais geriausiai
surasti tokius dalykus navigacijoje per POI.