Tema: Re: dar apie poland
Autorius: A. L.
Data: 2010-03-05 18:49:40
Rudenį važiavau iš Eurobasket Lenkijoje ir ženkliai viršijau greitį (>50
km/h). Sustabdė malonūs policininkai, ir ruošėsi skirti baudą, bet aš tikrai
neturėjau su savim grynųjų zlotų, buvau katik išleidęs. Siūliau eurų,
siūliau nerašyti kvito, bet jie atkakliai prašė paieškoti zlotų, pas save,
pas bendrakeleivius. Galiausiai, kai neradom zlotų, policininkai nepaėmė
atkakliai siūlytų 50 Eur ir paleido be nieko, paprašę laikytis taisyklių.