Tema: Re: dar apie poland
Autorius: Linelis
Data: 2010-03-04 09:34:18
matai, jei naglai mazeidei, o lenkas irgi visa pamaina atidirbes ir nieko
neuzkales babkiu, gal dar zmona nedave pries pamaina, dar kolega koks
neiskus stukacius, nu tai ir subiesyjai ji :))
visko buna
gal pokalbi pradejai ne ta veido israiska.

90% rezultato nulemia pokalbio pradzia :))) , su kokia reakcija pradedi
kalba

fsio