Tema: Re: dar apie poland
Autorius: Linelis
Data: 2010-03-04 08:51:08
tiesiog, sunku patart kanors tokiose situacijose.
greiciausiai pamate kad issigandai, tai pradejo savo psihologini spaudima.
o kad butu uzdare as netikiu, negirdejes as tokiu dalyku lenkijoj, nu nebent
ant ragu soksi :)

kuo ramiau ir uztikrinciau jautiesi tokiu pokalbiu metu, tuo jie maziau
spaudimo naudoja ( cia siaip galioja ir musu policijai)

nieko tau nepatarsim, tiesiog uzskaityk, kad tai buvo "keliu mokestis ir
vaziuok toliau.

beje, o gal tu tikrai ten kazkaip naglai pazeidei tas taisykles :)))