Tema: Re: rekomendacijos
Autorius: Lavonas
Data: 2010-03-02 14:46:57
Nius matai, ash gimeu su px rezimu, bet zmona turu bifki priekabesne :DDDD
Plius gal visai noretau UAI maitinimo, kad bilekur prie baro priejus tik
pasijami ko nori ir tiek :D

"MaRiUs" <mariusDELETE@ardega.lt> wrote in message
Va dar: Tam paciam Serenity turbut vienam is nedaugelio viesbuciu kur
parduotuveje pardavineja alkoholy viesbucio foje (ir smarkiai popigiai
tarp kita ko)

--
MaRiUs
Kaunas