Tema: Re: rekomendacijos
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-02 14:32:26
Viskas ten narmaliai, tik reik isijungt px rezima.
Uztai pasnorklint tai geriausia vieta makadzio regione o gal net ir
hurgados.....
Be to paemus VIP ALL inclusiva, tai yra netgi importinio alkoholio beigi
atskiras restoranas....
O kodel pvz ne i Sharma varot?
Parekomenduociau bent du Vesbucius: Tropicana Grand Azure ir Iberotel
Fanara

--
MaRiUs
Kaunas