Tema: Re: rekomendacijos
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-02 13:47:12
Na, cia ne numerius reikia matuoti o numeriu/viesbucio ploto santyki
Pernai buvom Serenity Makadi Heights, tikrai jokio shurmulio, nors
viesbuty numeriu nemazai.
Jura salia, rifas nerealus.
www.serenitymakadi.com
gali paskaityt komentara mano (ir dar ne mano radau..) novature:

Serenity makadi, rojus su blogais operatoriais (kitas autorius)

Išsamūs vertinimai

Išsamūs vertinimai:
		Kambariai
		Servisas
		Švara
		Vieta
		Maistas

Parašė: baggio99
Data: 2009.08.17

gegužę ilsėjomes Sunrise Select Royal Makadi, liepos pabaigoj
pasirinkome šį viešbutį. Pirmas įspūdis buvo labai geras, kaip visada už
bagažą pareikalauta bakšišo, normalu. Toliau vanduo, viskas būtų gerai
su tais kūleriais jei jie būtų tvarkomi, bent jau mūsiškis tai parūgęs
buvo gerokai (pats šaldytuvas, vanduo OK), teko rast kitur kur
įsipilt... (beje gerai, kad buteliukų neišmetėm) Indai taip pat sukėlė
šoką... valgykloj plastikinės stiklinės, aptrintos, kokios būna tik kitų
viešbučių pliažo baruose, ir šiaip indai nešvarūs. Pliažo ir baseino
bare pilstė arba į vienkartines stiklinaites kur pas mus su žalios
girios bambaliais atveža ir į koka kolos venkartines popierines
stiklinaites. Na tiek to, reikia dažniau eit, bet jei tu jų neišmokysi
įpilt alaus 45 laipsnių kampu tai gausi maksimum 60ml alaus ir 140 ml
putų, po to jau įsigudrinau tempt po keturias stiklinaites...(čia
galioja visiems gėrimams, tiek alui tiek gaiviesiems gazuotiems) . Beje
po Sunrise Royal makadi buvo dar vienas šokas - gaivieji gėrimai, tenais
gi galėjai į valias gerti bedieviškai skanių nektarų iš tetrapakų -
guava, apelsinai ir t.t (kurie gerokai skanesni nei Lietuvoj sultys iš
PC) heinz pomidorų sultys iš stiklinių buteliukų ir tt, Serenity makadi
gi mus pasitiko bedieviškai atskiestas YUPI gėrimas, arba atvirkščiai
bėgantis fantos sirupas be angliarūgštės ir vandens :) Idealiausia buvo
gerti toniką iš skarbonkių, bet aišku jo baisiai retai būna. Alkoholio
aš ne mėgėjas (retai bet taikliai), teko lošiant dartus laimėt kokteilį,
pasirodo buvo alkoholinis, niekaip nesupratau kaip pvz. rusai gali tas
britkybes gert neišmatuojamais kiekiais, bjauriau nebuvo, iš įdomumo
paragavau džino su toniku - šlykštus, kokių reta (Sunrise visai padorus)
reiškias prastesnis garažinis samagonščikas papuolė šiam viešbučiui...
Vyną galima gert nebent raudoną, tikrai normalus, sausas stalo vynas.
Baltas, o ypač rožinis britkūs, su kažkokiais keistais prieskonias.

Kelionės laikas: 2009 m. Liepos mėn.

Parašė: Marius76
Data: 2009.08.10

Siame viesbutyje gyvenome tik tris dienas (prasiteseme kelione ir
Sunrise Royal Makadi nebebuvo vietu, todel pasiule sita), taigi -
pastatas, baseinai, kambariai, isplanavimas, rifas - viskas 5 balai, kas
liecia aptarnaujanti personala ir visa kas su tuo susije (barai,
maitinimas, tvarka, remontas ir .t.t) - tai tikrai manau kad verta ne
daugiau 3+ zvaigzduciu. ypac tai pasijaute ant maitinimo, kadangi
persikrausteme is Sunrise Royal Makadi, kur mano nuomone is visu lankytu
Egipto viesbuciu - virtuve buvo pati geriausia. Be to ta pati aprasyta
situacija su stiklinemis ir sauksteliais tesesi visas tris dienas. Beje,
is tu dienu viena diena viesbutyje nebuvo alaus ir viena - vyno,
taigi..... o siaip tai jei ir galvociau grizti i sita viesbuti tai
tikrai del graziausio Makadyje rifo. ypac kairiau nuo pontono paplaukus
apie puse kilometro.... Tiesa, kaip cia kazkas rase - vandens
uzsipirkineti nereikia, teritorijoje stovi vandens aparatai, tik reikia
tureti tara i ka jo prisipilti. Dar kaip trukuma ivardinciau, kad
alu/vyna pilsto tik prie centrinio baro ir pire pliazo, taigi, jei
poilsiaujate prie kitu baseinu - teks tenkintis sultimis (zucco+vanduo)
Kai kuriu baseinu pakrasciai taip nutrupeje, kad net baiu basam eiti,
taigi suviesbucio prieziura manau yra problemu.....

Kelionės laikas: 2009 m. Balandžio mėn.

--
MaRiUs
Kaunas