Tema: Re: baltarusija+slidinėjimas
Autorius: Ekovila
Data: 2010-03-01 20:48:52
as irgi bunuBaltarusijoje panasiai, plius kartais vaziuoju tranzitu i
Ukraina
ir nei karto neturejau problemu pasienyje, zinoma isskyrus uzknisancias
nesuprantomas eiles BY-UA sienoje
jei su ju pareigunais bendrauji zmoniskai ir nevaidini "krooto uzsieniecio"
tai nieks prie taves nesikabineja
tiesa as neveziuoju snapso/cigareciu/benzino/dar kazko daugiau nei leidziama