Tema: Re: baltarusija+slidinėjimas
Autorius: 323
Data: 2010-02-26 11:16:33
Beje - nuo vakar (25.02) BY ivede (tiksliau atstate) tvarka del vienos
bumazhkos apie automobili pildymo.
Ta bumazhka tik rusiskai, reikia surasyti visus kebulu numerius, ir pan...
Ja paskui tikrina, ir jie ka negerai surasei - pildai ish naujo.
Visa sita valakyta vietoje iprastu 30 min. per siena stavejima prailgimo iki
2,5 valandos :((((
gryztant atgal is LT puses buvo jau gal kilometro eile.
Turekit omeniu !!!!!!!!!