Tema: Re: Q: baltarusija+slidinėjimas
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-25 09:50:28

"acidal" <acidal@aa.at> parašė naujienų
news:hm45bv$548$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> Šovė idėja pavažiuoti iki baltarusijos trasų. Kadangi tam krašte esu
> tebuvęs vieną kartą autobusu su kolektyvine viza, turiu keletą klausimų:
> -Vizos gavimas. Ar daug vargo darytis pačiam (25 eur) ar atiduoti
> agentūrai (130lt)?

Cia jie su draudimu uz tiek daro vizas?

>Ar nesukt galvos ir rezervuotis sporto centro viešbutį?
> -Mokėjimai, valiuta - mokėt kiek įmanoma daugiau kortele ar vežtis grynus?
> Kokius (by/eur/usd)?

Musu vairuotojai per BY pastoviai varineja, tai prisiklausau visokiausiu
bajku apie atsiskaitymus kortele. Nezinau kiek tame yra tiesos, bet kai kur
kortele imanoma atsiskaityti tik sviesiu paros metu, o nakti aiskina, kad
nera rysio su banku ir uzsienietisku korteliu neaptarnauja. Tiesa, uz kura
ima ir uzsienio valiuta.

> Daugiau nežinomųjų kol kas nesugalvoju, gal dar kokių plonybių yra?

As nesiryzciau rizikuoti susigadinti atostogu, vaziuojant pas juos.