Tema: Re: kelione kemperiu i Norvegija
Autorius: speed
Data: 2010-02-22 08:52:43
Aš buvau išėmęs tik galinę eilę sėdynių taigi visiem ekipažo nariams liko
normalios sėdimos vietos.
Spalniko privalumą pajaučiau ir važiuojant per sienas (baltarusių,
ukrainos). Taip jau išeidavo, kad sienas kirsdavom naktį taigi vaikai
miegodavo. Muitininkas paprašo atidaryt bagažinę... atidarau, o tas: o blyn,
ko nesakei kad vaikai miega? greit uždaryk!