Tema: Re: kelione kemperiu i Norvegija
Autorius: kufas
Data: 2010-02-21 19:34:18
Aha.Pvz Vokietijoj labai greitai liepe isardyti toki "spalnika" ,parode kur
nusipirk spec.kedutes ir palinkejo gero kelio.Vaziavom su MB busu.
Net ir kemperyje galioja taisykle,kad vaziuojant reikia prisisegt saugos
dirzus ir negalima miegot vaziuojant ant gultu.
Bet lietuviai -narodas sumanus.Kiek teko vaziuot Europoje (4 keliones)
,visada miegojom vaziuojant .
Kemperis patogu  vaziuojant su vaikais,nes visokiuose sedanuose yra
nepatogu.Be to megdavom sociai ir skaniai pavalgyti namu virtuves.
Ekonominiu poziuriu pigiau nesigaudavo,bet vaziuoji kaip baltas zmogus.
Gaila kad greitis ant 130km/h apribotas elektroniskai.
Be to Fiat maziau ryja dyzelio negu koks Ford.