Tema: Re: kelione kemperiu i Norvegija
Autorius: speed
Data: 2010-02-20 16:07:20
Alternatyvai turiu miniveną, kurį jau teko išbandyt kelionei į Krymą
(~5000km). Dėl auto gabaritų nepergyvenu.
Tada buvo važiuojama iki galo ir poilsis vienoje vietoje. Manta telpa visa,
nereikia "grabo" ant stogo. Net "spalniką" buvau susikonstravęs, nuo kurio
vaikai praktiškai nenulipo visą kelią :)

Tiesiog noriu susirinkti kiek galima daugiau info ir apie kitokius keliavimo
būdus :)