Tema: Re: Outletai aplink Berlyną
Autorius: UmR
Data: 2010-02-19 16:56:54
> O dabar papasakok savo ispudzius is uoteltu ir butu labai grazu ,kad juos
> ivardintum ,idant kita karta butu galima zinoti i kur verta vaziuoti, kad
> pajausti skirtuma tarp a la akropoliu ir Outletu.

Povilai, dėl Berlyno centro dėkui, viskas aišku, žinoma ir t.t., o
klausdamas apie outletus turėjau omeny ką nors panašaus į pandorfą.

Nuvažiavome iki
http://www.firmendb.de/adressdatenbank/Wustermark;fabrikverkauf.php, 20 km
nuo centro.
Matosi kad plečiasi, gal po metų bus geriau, bet dabar ne kaži kas.

Atsakant į tavo klausimą - tos prekės kurios man kažkiek įdomios ir žinomos
ten kainuoja apie 30 proc. pigiau nei įprastai + pasirinkimas kai kurių
dalykų daug didesnis nei tam pačiam berlyno centre, kuris nuo lietuvos man
rūpimais atžvilgiais skirias tik _didesnėm_ kainom:)
Nežinau kaip tamstai sekasi su drabužių pirkimu ir kokius reikalavimus jiems
keli, bet aš pvz. batų ieškojausi jau gerą pusmetį ir neradau, tuo tarpu
būtent čia pataikiau nusipirkt idealiai man tinkančius ir santykinai
nebrangius.

Beje, ten pat pačiupinėjau Tefalio Oliverio serijos ketinius indus, tai
atmetus marketinginį foną reikia pasakyti kad tikrai super kokybės indai.
Net gaila kad pats turiu mane tenkinančius baltarusiškus ketinius:) 5 Litrų
puodai su dangčiais ten buvo 75-85 eur, taigi kainos labai humaniškos.