Tema: Re: Outletai aplink Berlyną
Autorius: A. L.
Data: 2010-02-19 11:38:42
Teko būti Metzingene (Vokietijoj) ir Pandorfe (Austrijoj).
Tai į Metzingeną neplanuoju važiuot ir nežinau ko ten žmonės važiuoja arba
aš esu ne toks pirkėjas. O Pandorfe labai patiko, dabar visus važiavimus į
kalnus ir pan planuoju pro Pandorfa :)
Deja, aplink Berlyna nieko nežinau, o norėčiau žinoti :)