Tema: Re: Outletai aplink Berlyną
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-02-19 11:17:42
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:hlipbe$8tk$1@trimpas.omnitel.net...

> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> parašė naujienų
>
> Man yra teke keleta kartu tusytis po Metzingeno outletus. Tai turiu
> pasakyti,kad Berlyno centro parduotuvese tikrai didesnis pasirinkimas, o
> kainos beveik identiskos. O tai,kad uotlete perki tai kam yra
> ispardavimas, del bala zino kokiu priezasciu ( o gal sena kolekcija
> isparduoda?), visai nereiskia, kad uotletas yra lavbdaros dalijimo vieta
> arba,kad ten gausi nusipirkti kazka vach vach vach.

    Kiek teko outlete pirkti per ispardavimus, tai kainos tikrai buvo geros.
Parduotuveje tokia kaina gausi tik per sezoninio ispardavimo gala.

> O dabar papasakok savo ispudzius is uoteltu ir butu labai grazu ,kad juos
> ivardintum ,idant kita karta butu galima zinoti i kur verta vaziuoti, kad
> pajausti skirtuma tarp a la akropoliu ir Outletu.
    Man labiausiai patinka austrijos panndorf'as.  Ir kainos, ir
pasirinkimas. Metzingene nebuvau, taciau internete matau, kad ten nera daug
mane dominanciu gamintoju, kurie yra panndorfe.  Italijoje outletuose
rasdavau daug tik vietoje zinomu gamintoju ispardavimu su geromis kainomis.
Audrius K.