Tema: Re: Q: ryanair
Autorius: padugne
Data: 2009-11-27 09:39:22
On Fri, 27 Nov 2009 08:10:01 +0200, nuno wrote:

> kaip po 500 ar 600Lt. itariu, tokie po to labiausiai ir skundziasi, o ne
> tie, kuriems uztenka ir 300Lt kelionei pirmyn ir atgal i Maroka,
> Portugalija, Ispanija ar pan. (su persedimu, kai siuo atveju nemaza dali
> kainos jau sudaro oro uostu mokesciai) is kitos puses, panasus
> "modeliai" jau igyvendinami ir aplink - AirBaltic turi savo tranzakcijos
> mokesti, AirBaltic turi mokesti uz bagaza, AirBaltic (jei neisicheck'ini
> online ir neturi BalticMiles korteles) turi mokesti uz checkin - judama
> "teisinga" linkme.

> [...]

Tame ir problema, kad Ryanair tokia savo nesazininga politika apsunkina
mineta pasirinkima. Del to ir skundziamasi.

Kitos linijos irgi bus priverstos eiti tuo paciu keliu, nes kitaip
daugeliu atveju net negaus sanso patekt i pasirinkima.

Beje, del papildomo airbaltic checkino mokescio man naujiena.Kaip tik
turiu bilieta, ant jo isvardinti visi tie taksai, tranzakcijos ir bagazo
mokesciai, bet visiskai nieko neparasyta apie checkin mokesti arba apie
privaloma online checkina. Tik parasyta, kad jis toks egzistuoja ir yra
fast and simple.
Jei taip yra, tai pagal vokiskus istatymus juos galima pratraukt pagal
pilna programa.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?