Tema: Re: Q: ryanair
Autorius: nuno
Data: 2009-11-27 08:10:00
skrendant Ryanair kai kuriose srityse reiketu tikriaus trumpam "isjungti"
logika. taip - nesamone, kad papildomai reikia moketi atsiskaitant CC,
nesamone, kad moki uz checkin, nes neturi kito pasirinkimo ir pan. ir gal
tikrai teks moketi uz WC ar dar koki O'Leary ismisla, bet norint (ir
sugebant susiskaiciuoti galutine bilieto kaina) galima skristi tikrai labai
pigiai ir tai yra viso reikalo esme. kazkada skrisdamas per Stansteda
girdejau "pazangiuju" tautieciu pokalbi - skundesi, kad Ryanair nera pigiu
skrydziu kompanija, mat jie visi uz roundtrip'a (tiesioginiai skrydziai) i
Kauna pastoviai sumoka daugiau kaip po 500 ar 600Lt. itariu, tokie po to
labiausiai ir skundziasi, o ne tie, kuriems uztenka ir 300Lt kelionei pirmyn
ir atgal i Maroka, Portugalija, Ispanija ar pan. (su persedimu, kai siuo
atveju nemaza dali kainos jau sudaro oro uostu mokesciai)
is kitos puses, panasus "modeliai" jau igyvendinami ir aplink - AirBaltic
turi savo tranzakcijos mokesti, AirBaltic turi mokesti uz bagaza, AirBaltic
(jei neisicheck'ini online ir neturi BalticMiles korteles) turi mokesti uz
checkin - judama "teisinga" linkme.

NYC gal ir nebuvo tinkamiausias pavyzdys, tik norejau pasakyti, kad visada
egzistuoja galimyne rinktis - galima skristi uz "akcijine" 3500Lt kaina,
galima ir uz 1000Lt rasti, taip ir su Ryanair - jei visa Ryanair tvarka yra
nepriimtina ar per sudetinga, avialiniju aplink pilna.

man Ryanair kartais patinka del to, kad galima pamatyti "tikraja" Lietuva.
kazkaip skrendant kitomis avialinijomis neteko matyti, kad moteriskes,
laukdamos boardingo ar lektuve, trintu cesnaka i kepta duona ar kita
lakstytu prie checkin prasydama, kad kas nors isidetu jos brangu plauku laka
i lagamina, mat ji uz priduodama bagaza nemokejo, o i salona nestis
neleidzia...