Tema: Re: Q: ryanair
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-11-27 06:54:11
Idomu kaip galima aiškinti, jog normalu imti už checkin papildomus
pinigus, lygtai keleivis turėtų kažkokią alternatyvą.  Kodėl tada
nepaėmus dar šimto už įsodinimą į lėktuvą, 150 už saugumo instruktažą,
ir po 50 už kiekvieną lemputės "prisisekite diržus" užsidegimą?

Ir kiek reiktų Ryanair sumokėti, kad nusipirktų lėktuvą ir nuskristų į
NYC, aš net neįsivaizduoju, jie gi ten net neskraido?