Tema: Re: Gal kas buvot Dominikoj ?
Autorius: Marius
Data: 2009-09-16 14:44:28
zinoma kad idomu, idomiausia yra ta vieta kur jus keliaujate savarankiskai,
nes issipirkt viesbuti ir
knapsot 15 dienu nesiruosiu, noretusi daugiau pamatyt, bet nesam beribiai
biudzete. Taip
sakant vidurinysis lietuviskas sluoksnis :)
Jeigu netingesi prisesk kuri vakara parasyk truputi apie ta savarankiska
keliones dali.
Jeigu nori i cia, jeigu nenori cia del kazkokiu priezasciu gali i
marius16505@gmail.com
Rough guide'as  - cia yra kas ? Kazkas panasaus i kelioniu gida ?
Aciu uz sugaista laika.