Tema: Re: Gal kas buvot Dominikoj ?
Autorius: Vidas M.
Data: 2009-09-04 21:09:47
As buves 1 karta Punta Cana , 3 kartu Puerto Plata ir karta Cayo Levantado
saloje. Visada vaziuoju "All inclusive", nes maisto kokybe ne viesbuciuose
skiriasi ir labai greitai galima susirgti. Ten net viesbuciuose su ju
vandeniu negalima dantis plautis - reikia naudoti vandeni is buteliu.
Taip kad siulau pasieiskoti viesbuciu. Galis susirasti ir pas zmones, bet
tokiu atveju tau reikia pasikalbeti su tais kurie jau buvo ten. Tai galima
padaryti forumuose. Dar jei angliskai skaitai eik i tripadvisor forumus, ten
rasi labai daug informacijos.
http://www.tripadvisor.com/ShowForum-g147293-i28-Punta_Cana_Dominican_Republic.html

Iki,

Vidas M.