Tema: Re: Gal kas buvot Dominikoj ?
Autorius: Justas
Data: 2009-09-03 15:43:59
buvau ten apie 8 men. Pacioj Punta Canoj teko keleta kartu but. Ten nera
true Dominyka. Vieni viesbuciai, pilna europieciu etc.. Jei egzotikos
siulyciau persikelt i Samana regiona (pvz. Las Terenas). Jei meiles nuotykiu
i Cabarette, jei adrenalino i Boca Chica, jei kelione - prisijungt prie
kokios nors grupes i Pico Duarte. Jei visisko ramybes ir nesugadintu
karibu - i Bahia de las Aguilas.

Del lietaus ne lietaus, tai nera tokiu sezonu. Yra tik kad kartais uzeina
tropical stormai. Maliariniai uodai ten nesiveisia, tipo buna pavieniu
atveju, bet retai. Nesezonas skaitosi tada kai per karsta (iki spalio men.)

Jei daugiau kas domina - klausk

Justas