Tema: Re: Del batu ir striukes
Autorius: TJ \(T@diz\)
Data: 2009-09-15 09:49:43
Gamintojo rekomenduotina kaina - 100 GBP, kaina oficiali Lietuvoje - 349 Lt,
speciali newsu kaina - 314 lt :)
www.montane.lt sudejau kol kas tik nuotraukas su striukemis, Atomic siaip
tikrai uztenka 90 % atveju, kiti 10 % buna ziema kalnuose :), ten jau
striukes is eVent medziagos reiketu.

Bet kuriuo atveju - geriausia jei man parasot kad ir i tadas eta
tj-sports.com kokiam tikslui reikia aprangos ir tada as sumetu linkus kokius
variantus rekomenduociau, nes pvz jei tik reikia apsaugos nuo vejo ir
dregmes (water resistant) , tai yra kokie trys variantai kelionems /begimui
/ dviraciui kainujantys 126-158 Lt ir sveriantys 120-160 gramu, susipakuoja
i obuolio dydzio maiseli :)

Tadas