Tema: Re: Del batu ir striukes
Autorius: Algis
Data: 2009-09-13 19:51:00
Aš irgi labai bijau pirkti nesimatavęs ;).
Pažįstama eBay perka labai sėkmingai.
Pasimatuoja koją. Prašo pardavėjo pamatuoti batus.
Perka ne pagal dydį, o pagal realų pamatavimą.

Jei tik žinočiau ką ir kur pirk - surizikuočiau ;)

IMHO LT sąlygoms - visi tie bėgimo kedai yra per kiauri.
T.y. nepakankamai atsparūs drėgmei.