Tema: Re: Del batu ir striukes
Autorius: TJ \(T@diz\)
Data: 2009-09-13 21:23:57
Na trumpai apie save gal po kazkiek metu newsuose :)- as siaip uzsienio
sporto prekiu gamintojams vystau ir priziuriu distribucija Rytu Europoje,
tai konkreciai Montane priziuriu Ukrainoje nuo 2006 metu, nuo tada ir pats
naudoju ju gaminius. Sitoj sferoj nuo 2003 metu, tai kazkiek gaudausi kaip
kas :)

 Montane Lietuvoje iki siol tik draugam atvezdavau, o nuo liepos pradzios
pradejau su draugu oficialiai importuot, del to dar mazai kas zino. Bet va
Vilniaus maratono metu prasnekejau non-stop tiek sestadieni tiek sekmadieni
musu paviljone, tai jau daugiau zino :)

Rubai isbandyti visam pasauly sakyciau, nuo USA vulkanu iki Himalaju ir
lietuvisku zieminiu baidariu ( uzteko baidoms tiek siemet tiek pernai nuo
vejo lietaus tos pacios Atomic DT
http://www.montane.co.uk/productdetails.php?productid=197&rid=12 ir Atomic
DT kelniu
ttp://www.montane.co.uk/productdetails.php?productid=198&rid=12  ), sitie
beje ir Elbruse iki ~ 4500 m uzteko, su dviraciu irgi ramiai vazinejant per
akis, kelionems po Europa  tiek po miestus tiek po kalnus ( trekingo lygio)
irgi situ uzteks. Kita vasari vedu grupe i Nepala, tai jei pernai emiau
eVent gaminius, kitamet imsiu Atomic DT striuke ir kelnes, kas gausis minus
0.5 kg jau ant dvieju gaminiu.

Del eVent - turiu tokia Super Fly XT striuke
http://www.montane.co.uk/productdetails.php?productid=191&rid=12 ,i Elbrusa
ejau su Venture kelnemis
http://www.montane.co.uk/productdetails.php?productid=196&rid=12 (is eVent -
pigiausios kelnes), o dabar turiu Spectra kelnes
http://www.montane.co.uk/productdetails.php?productid=194&rid=12 , na cia
zieminiams kalnams. eVent paskirtis - apsauga nuo vejo ir vandens, 2008
liepa i Montblana pradzia zygio buvo per nerealia liuti - viskas ok buvo,
sausas likau. Kad eVent ok  - yra irodancios nuotraukos is Montblano,
Elbruso, Alpiu ir Himalaju, bei dvieju metu tradiciniu vasario 16 ir kovo 11
plaukimu baidaremis :) . Montane kokybe tikrai ne prastesne nei North 66 (
kuris irgi is eVent ). Oficialios kainos Lietuvoje - minus 12.75 % nuo kaina
svarais x 4. eVent vezame tik pagal uzsakyma.

Del dviraciu - jei reikia tik apsaugos nuo vejo ir dregmes ( ne lietaus!),
tai uztektu Velo striukes
http://www.montane.co.uk/productdetails.php?productid=104&rid=7   ir
Featherlite kelniu
http://www.montane.co.uk/productdetails.php?productid=105&rid=7 .Po kelnemis
reiketu baselayerio/pirmo sluoksnio/termorubu - visi vadina skirtingai, na
pas Montane yra daugiau rudeninis gaminys
http://www.montane.co.uk/productdetails.php?productid=165&rid=7 Trail tights
tiek begimui tiek dviraciam, bet cia jau aukstesnio lygio gaminys nei
paprasti termorubai. Termorubu manau ir Lietuvoje galima rasti uz prieinamas
kainas.

Jei reikia nuo lietaus apsaugos - tai tie patys auksciau mineti Atomic DT
striuke / kelnes. Striuke universali, su kapisonu, ir as ir draugai naudojam
tiek trekingui, tiek po miesta ar pajury vaikscioti, tiek su dviraciu
pravaziuot. Is tos pacios membranines ( Entrant DT -10'000 vandens stulpas
ir 8'000 kvepavimas) gamina Velocity DT striuke
http://www.montane.co.uk/productdetails.php?productid=246&rid=7 - sukirpimas
dviraciui skirtas, bet be kapisono ( vienam is velomanu forumo atveziau -
patenkintas).

Na ir auksciausias tiek kokybes tiek deja kainos lygis dviraciui - striuke
is eVent, Stormrider -
http://www.montane.co.uk/productdetails.php?productid=172&rid=7  (vanduo -
30'000 mm, kvepavimas - 17'000/21'000)

Is patirties  - visos membranos - nuo eVent/Gore-tex ir zemyn skirtos
isgarinti dregmei, bet ne intensyvaus sporto metu atsirandancius prakaito
upelius. Del to aktyviai varant :) butinas baselayer'is arba gal dar plonas
antras sluoksnis ( siluminis) kurie nutraukia dregme nuo kuno ir veliau per
membranini trecia sluoksni (nuo vejo/lietaus) isgarina dregmes pertekliu.
Jeigu ramiai su dviraciu kruizinti tada uztenka sakyciau bet kokio
membraninio audinio striukes.

As pasakiau. Hau :)

TJ
8-620-10880