Tema: Re: Birzai, ka pamatyti?
Autorius: foxaz
Data: 2009-09-09 15:02:51
ko cia ardaisi? nedave feja ar seip po kasio negera? Birzuose buta ne karta
ir ne du. Seniau Rinkuskes ekskursiju nedarydavo (nes keliskart teko per
pazystamus tartis, kad uzsieniecius pavedziotu), paprasciausia pagalvojau
jog suklydai. Na, bet sorry uz mano durnuma ir drasa rasyt tai i news'us.
Beje sorry ir ispistus mazgus kuriu panasu, kad nedaug ir tera.