Tema: Re: Birzai, ka pamatyti?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-09-09 09:52:37
mes buvom siemet pavasari, tai panasiai kaip viska ir Darius aprase, yra tas
muziejus, galit uzsisakyt gide, papasakos apie Radvilas, ten ju ta pilis,
nes siaip ziurint i paveikslelius ir visus atributus muziejuj nieko idomaus
ten nebus. Galit aisku i Runkiskiu alaus gamykla uzsirasyt ekskursijai,
parodys kaip gamina alu ir pan, po to nuves i kaboka, kur isbandysit ju
produkcija nuo silpniausio iki stipriauso. Mums patiko.