Tema: Re: Birzai, ka pamatyti?
Autorius: darius
Data: 2009-09-08 19:11:59
nuuuu....
man asmeniskai vienas grazesniu lietuveles kampeliu...

mazas kaimelis, bet jame yra:
dvi upes, kurios uztvenktos ir yra didziulis tvenkinys (berods sirvenos),
didziule pilis (joje kazkoks muziejus aisq yra), astravo dvaras, uztvanka,
berods kazkoks ilgiausias lietuvoje (bent jau pries 10 metu buvo) pesciuju
tiltas..., dvi baznycios, siauruko pradzia (nzn, ar jis ten vaziuoja, ar tik
begiai like:) ir aisq alus, alus, alus...

salia birzu, karves ola ir daug kitu karstiniu igriuvu...

sorry jei kazka maisau, nes tikrai nebirzietis esu, net ne is to krasto, bet
siaip miestelis tikrai ispudingas...

+ kiek sporto izymybiu is ten kile... z. savickas, v. garastas, r.
brazauskas, skujyte...