Tema: Re: Egiptas spalio menesi
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-09-02 23:19:08
Pernai spalio gale buvom Sharme - tai is visu mano pasibuvimu Egipte (visada
pavasari) sitas buvo pats maloniausias, kadangi baseinai viesbutyje prishile
vasara ir dar nespeje atshalti, jura super shilta, nera vejo, oras diena
~30, nakti mazdaug koki 23-24
Mes dazniausiai vaziuojame i Sharma i Tropicana Grand Azure viesbuti
(http://www.lti.de/englisch/aegypten/aeg01_inhalt_hotel.html) , jis tikrai
didelis ir nenuobodu kad ir tektu vien jame trintis, nes yra labai daug
ivairiu vietu prie ivairiu baseinu, daug baru ir t.t.. Taip pat yra
superinis rifas (tiesa iki jo reikia paejeti apie 600 m pontonu) vaikams
maudytis yra labai negiliu vietu pakeliui iki rifo, ir toks pusiau smeliukas
ant dugno. Viesbutis toli nuo sharmo centro (apie 25 km), bet taksas
kainuoja ~7-8$ pirmyn ir panasiai atgal (zinoma imasi is karto i abu
galus....). tiesa, kadangi netoli aerouostas, tai virs galvos kartais
praskrenda lektuvas, bet Sharme taip visur - virs vienu leidziasi, virs
kitu - kyla....
Mes taip pat keliaujam su vaikais (dukra nuo 3 metu, dabar jai 8) ir sunus
dabar 2ju, jau 2x buves ten....)

si pavasari taip pat buvom Makadi, Sunrise Royal Makadi (ne Madinat
miestelyje, bet per tarp jo ir Madinat'o yra dar vienas viesbutis, todel
nelabai toli.....) tai pasakyciau viena - nardyti nuo ten reikia eiti iki
Grand Makadi viesbucio rifo apie kilometra (nuo Madinato - dar toliau),
kainos - nardymo ir siaip visa ko - uz sharma didesnes smarkiai, pliusas -
smeliukas kaip Palangoj, minusas- kad tam smeliuke koralu nera.... :)))...
Po to keleta dienu gyvenom Serenity Makadi Heights, tai isskyrus pati
viesbuti (pastatus, aplinka, kambarius) ir superini rifa bei lietuve vaiku
animatore (kuri ten dirba jau berods 3 ar 4 metai), apie ta viesbuti nieko
gero pasakyt negaliu (maisto asortimentas kulturistams - vista. vista ir dar
karta vista...., alaus/vyno nebuna kartais visa diena), aptarnavimas irgi
neblizga....tiesa, ten buvom tik 3 dienas, tai labai giliai ka pasakyt
negaliu, bet su Sunrise ner ka lygint (na isskyrus, zinoma, rifa)

Sekmes, tik siulau nepataikyt ant moksleiviu atostogu, nes mokesi smarkiai
brangiau uz viesbuti...... geriau jau savaite kokia pries jas pasiimt....
jei dar kas domins - rasyk mailu.(kai ka pratrynus - tikras)