Tema: Re: Egiptas spalio menesi
Autorius: vytjon
Data: 2009-09-01 22:29:37
juodas_puodas wrote:
> kazkas apacioje rase, kad reikia eiti iki isoriniu vartu jei vaziuoji i
> ekskursija. pirma syki girdziu, jei is makadzio i kokia ekskursija
> vaziuodavome tik mes vieni, tai viso autobuso nesiusdavo, atsiusdavo taksi
> ar siaip darbuotoja su masina, kuris nuvezdavo i hurgada, i autobusa.

   Aš ten viršuje rašiau. Iki išorinių vartų reikėtų eiti, jei užsisakai
ekskursiją ne per savo gidą, o savarankiškai (t.y. jei tie
organizatoriai neturi leidimo įvažiuoti į MM teritoriją). Išbandyta
praktiškai, iš pradžių gražiai šnekėjo "atvažiuosim ir paimsim, jokių
problemų", po to - "ups, mūsų neįleidžia, stovim išorėj". Gal per pora
metų pasikeitė situacija :)