Tema: Re: Egiptas spalio menesi
Autorius: gm3t
Data: 2009-08-30 23:26:22
epgyptas man aplamai nykokas :)  bet cia kaip kam :) tik pastebejau, kad
tame video (ko gero) rodomas viesbutis yra antroje linijoje (gali buti kad
klystu). Bet siaip viesbutis kaip viesbutis.

Geriau jau tokie megejiski filmukai, negu reklamines fotkes (kalbu is savo
patirties, kaip atrodo viesbutis bukletuose reklamuose ir kaip realiai) :)))

PS siaip reiketu fotkiu + video is to viesbucio. nes tada realiai matosi,
kas ten dedasi :) ar vyksta kokios statybos ir tt