Tema: Re: Indija (GOA)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-17 16:38:47
mane tiesiog zhavi tas nepaliaujamas zhmoniu bandymas knisantis shiukshlyne burnot del tvyranchio nemalonaus kvapo;)

Tiesa mano tolerancija irgi turi savo ribas - tos ribos yra vienas tautietis niku qemm - bandant skaityt ji "mano maidnas taip twistinasi nuo endzhoimento, kad ash literly reachinu higher dimention'us" - bet ash tiesiog ingoruoju ta shiukshlyno dali ir knisuosi kitur, kur mano nosis sugeba pakelt esamus kvapus (jei atleisit gausiai uzhsukta metafora:)

p.s. blynas ir kiti tautiechiai turbut jam neturetu jokiu priekaishtu, nes jis rasho lietuvishkais rashmenimis... kas imho yra beveik tiek pat juokinga kiek ruselis su kuriuo kazhkara zhaidzhiau wowa, kuris rasho vien kirylica "хеи дуде, и неед етого сворда" ar kazhkas panashaus ;)