Tema: Re: Indija (GOA)
Autorius: Vino
Data: 2009-08-17 09:53:16
Na ka dekui labai dar karta uz tiek daug idomios info. O as dar
apsiziurejes,
manau taip ir darysiu , kad vaziuosiu butent i Palolem beach'a su keliom
isvykom
paziureti kaip rusai siaurinej daly geria :D Tik kazkaip dar truputi neramu
del tu
beach hut'u nerzervavus :) Bet tokiu metu kai sezonas baigiasi gal gatveje
neteks
gyvent :D

Vino