Tema: Re: Indija (GOA)
Autorius: DinasZauras
Data: 2009-08-17 12:06:25
Na, bent jau GOA kisenvagiu nemaciau, nesusiduriau ir negirtdejau, kad
kazkas nukentetu, bent jau vakarietiskame Paloleme.

Mumbai - cia jau visa kas kita.
Beach hut - saugiau nei saugu. Turi kiekvienas beach hut'as ± toki
sarguti kuris vaiksto ir diena ir vakarais... ;)  supportina su zole ;))
tai tiek.