Tema: Re: keli klausimai apie Praga
Autorius: korke
Data: 2009-08-11 12:58:18
Gal dar kas pasakys jei nuo pragos iki karlowy Vary vaziuoti kur butu dar
uzsukti ir apsizvalgyti. nes dabar ziuriu apie 126 km yra nuo pragos.

Taip kad kelios dienos nedaug bet noris kuo daugiau pamatyti.

Dar savo taikinyje turime Cekijos Sveicarija aplankyti irgi sake grazios
vietos yra. ir kelias foto maciau supermamose.