Tema: Re: keli klausimai apie Praga
Autorius: pragäras
Data: 2009-08-08 12:15:43
keisti atsakymai :) teko gal 5 kartus būti. važiuok diena per Lenkiją - geriausia gal šeštadienį (darbo dienom furos, sekmadienį pasitaiko procesijos su pliusais, naktį - šiaip mazochizmas (paskutinį kartą taip važiavau kokiais 96 metais, kuomet keliai buvo išties prasti). per wroclavą, už sienos Nachod lyg miestelis - kolonkei perki lipduka autostradai (40 lt lyg). Prahoje yra daug ką veikti - apart puikaus miesto (Senamiestis ir už Karlovy tilto karalių rumai beigi Vito bažnyčia) daugybe įvairių muziejų (kad ir technikos), galerijų, zoologijos sodas fainas. Ieškok Svyjany alaus, baras U medvidku neprastas ir būtinai aplankyk U zlateho tigru - nuo 15 val atsidaro, tipo kultinis. Aišku, kaip ir Šveiko baras, kuriu ten daugybė, bet tikrasis yra Praha 2, vadinasi, ee, pamiršau kaip :)

PS keiskis pinigus, nes cash tau kiekvieną kartą išsiimant iš bankomato nuskaičiuos sumelę