Tema: Re: keli klausimai apie Praga
Autorius: darius
Data: 2009-08-08 10:48:34
1. visi variantai salyginai geri... siaip paskutiniais metais manau, kad
kortele ikisti i bankomata paprasciausia, tiesiog iki pirmo bankomato
kartais prisireikia smulkioms islaidoms...
2. imho geriausia vaziuoti nakti...
3. kazkaip cekija vienintele valstybe "tame regione", kurioje niekaip
nesugebu sumoket uz autostradas:) jei daug laiko turit, tikrai per
autostrada nevaziuociau, nes pacios salies tikrai nepamatysit + cekija nera
tokia didele... o sumoket reikia nusiperkant degalinej lipduka, bet kaip ir
sakiau, cekijoj neteko moket, tai nzn kokiam laikui ir kiek kainuoja...
vengrijoj berods 4 eurai 10 d., slovakijos gal 5 eurai, kainos nekosmines:)
4. man kai pirma karta pamaciau "ju kalnus" pastarieji didesni ispudi paliko
nei pati praha... aisq jie neauksti, bet jei pirma karta matai, tai kazkaip
uzteko:)