Tema: Re: Slidinejimas Austrijoje
Autorius: Bangis
Data: 2009-01-27 22:37:07
Tai kad Jasnoje vazineja ski busai :) ir is viso paprasciau masina pastatyti
apacioje aiksteleje ir su ski-bus pasikelti i kalna. Vaziuoja ju ten kruvos,
ne karta taip dariau. Maziau nervu kur pasiparkuot ir pan.

O del grandiniu, tai cia kaip pasiseks su oru. As buvau nusipirkes senai
masinai, tai kiek vaziavau - niekad nereikejo. Siemet vaziavom i Italija,
tai viena diena priverte 0.5m (ta diena niekur nevaziavom), o kita diena
nuvaziavom i miesteli apacioj pavalgyti ir kol valgem per 1.5h priverte
15cm. Grizti reikejo i gana statu kalna, tai buvo truputi egzotikos. Vienoje
vietoje sustojau ir jau galvojau teks laukti kol atvaziuos, kas sniega valo
ir barsto. Bet paskui siaip ne taip per koki gera pusvalandi sugebejau
buksuodamas ir "plaukiodamas" po visa kelia uzlipti iki vietos, kuri nebuvo
tokia stati. Aisku ant rytojaus viskas jau buvo nuvalyta, o ir ta pacia
nakti, kai jau gryzom namo, matem paskui jau valant ir barstant ta kelia.
Jei buciau striges gerai, tai jauciu kokia 1.5-2h buciau prasedejes
ikalneje. O tuo metu pro sali zlegejo dzipai ir tankai su grandinem :)
Siaip vietoje grandines maciau ~70eu.
--
Bangis