Tema: Re: Slidinejimas Austrijoje
Autorius: Vidas
Data: 2009-01-26 11:12:06
Mhm - mes gi Litovcai - drasi tauta ;)

Jei rimciau, i ten keliai buvo atvalyti idealiai. Norejau grandines iskart
nuomoj pasiimti, bet tokis grybukas aptarnavo, kad po 1,5 val forminimo visi
bendrakeleiviai prabalsavo nebeuzdavinet jokiu klausimu... Visgi drasos
turejau paklausti po dokumentu iteikimo i mano rankas, patare isigyti
degalineje.

Vidas